Positioneringsstrategi och varumärkesplattform för HusCompagniet

Med målen att upplevas som unika på husmarknaden, att stärka varumärket och ladda det med rätt attribut kontaktade HusCompagniet oss för att identifiera rätt byrå för uppgiften. Svaren blev Transvector och Micco Grönholm. Vi är oerhört stolta över att ha fått arbeta med ett så fantastiskt företag. Samtidigt vill vi passa på att gratulera både Huscompagniet, Transvector och Micco Grönholm till det nya samarbetet!

När du väljer ett hus från HusCompagniet är du i trygga händer. HusCompagniet är en stark och stabil husleverantör som har funnits sedan 1972. Som Danmarks och södra Sveriges ledande stenhusföretag uppfyller HusCompagniet fler än 1 900 husdrömmar varje år. Att företaget har blivit utsedda till Årets Husbyggare i Damnark fem år i rad är ett av bevisen på att husdrömmarna verkligen går i uppfyllelse när man väljer ett hus från HusCompagniet.

HusCompagniet finns i Danmark, Tyskland och Sverige. Läs mer på https://www.huscompagniet.se/om-oss/husleverantor

HusCompagniet berättar

Vi anlitade BONZAI för att det är bekvämt att använda sig av en samarbetspartner som både har kompetens inom området, förstår ens behov och har ett nätverk att rekommendera.

Våra förväntningar när vi gick in i samarbetet var att hitta den bäst lämpade samarbetspartnern för uppdraget enligt våra kriterier.

Samarbetet var enkelt och smidigt – BONZAI var lyhörda för våra behov och gjorde sitt yttersta för att leverera det vi önskade.

Den främsta fördelen med BONZAI är att man själv slipper sondera marknaden och lägga ner en massa tid på möten med många leverantörer. BONZAI kan vaska fram de bäst lämpade att välja mellan vilket känns tryggt och tidsbesparande.

Margareta Åkesson, Marknadschef Sverige

Dags för ny byrå? Hör av dig!